Alla inlägg den 9 januari 2017

Av madde - 9 januari 2017 18:53

Vardagen är igång igen, även om man jobbade förra veckan. Så är det som en nystart idag, då det inte är några röda dagar på ett tag. 

Det är alltså dags att hitta nya rutiner, så att vardagen går ihop. Nytt schema att anpassa allt efter. Blir ett par sena dagar i veckan, plus att man har ridningen 2 ggr i veckan. Och dom ligger ju ganska sent på kvällen, blir mycket till att bara hem och vända =) Men man ska nog kunna få ordning på någon form av rutin. Tar väl ett tag att hitta något som passar. Ska ju få in lite träning också!  


Denna vecka har man fullt upp iaf. Ridningen börjar, ska kolla av lägenheten inför visning. Tur jag har en sådan hjälpsam hyresgäst som städar.  Blir även en sväng till sthlm på lördag med jobbet. Är så himla nöjd att jag tog beslutet att säga upp mig från mitt gamla. Har en känsla av att jag kommer att trivas bra på mitt nya =) 


Har ju varit 3 dagars ledig denna helg. Och vi har fått en del gjort. Fixat nere i min lägenhet med lite smått och gott. Fixat våran källare, så att jag kan få plats med mina saker. Även varit hos svärfar och hjälpt honom. Julen har även städats bort. Bara gardinerna kvar, och dom lär åka till helgen. 


Annars rullar allt på, har tagit lite nya invägning mått och vikt. Så nu ska man börja kämpa. Just därför måste man komma in i bra rutiner så att allt funkar. Man får ta lite i taget. 


Resten av denna kväll blir nog till att ligga i soffan och ta det lugnt. Kanske man ska vara lite social med sambon om han har tid vill säga.. kanske är något bra på det för hans del! Vi har precis fått hem vår andra tv:box. Så nu är det bara för honom att fixa det, så jag ÄNTLIGEN kan få se det programmen jag vill se!! Det är underligt det där att jämt mannen i huset ska bestämma vad som ska visas på TV:n..... :-) 


Hoppas ni har det bra där ute! Och inte töar bort nu när det blev milt väder!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards