Direktlänk till inlägg 6 januari 2018

Året 2017

Av madde - 6 januari 2018 13:52

Tänkte på mig en liten sammanfattning av året 2017..

Började året med att sälja min lägenhet, till ett väldigt bra pris. Men klart man saknar den lite, eftersom att det var ens första riktigt egna boende =) 

Åkte två svängar ner till Hjo under våren och sommaren. En begravning och ett bröllop.

Skrev även på en förlängning på förskolan, så nu jobbar jag fram till den sista juni 2018. sedan får man se vad som händer. Om något att ett jobb är det bara att säga till =) 

Bytte även ridgrupp, slutade rida på torsdagar. Rider nu på onsdagar i en dressyrspecial grupp =) Och inte byter man häst heller, Jag och Brylant kämpar på! Och vi gör framsteg just nu, så himla kul!!

Även var man i väg på 2 utomlandsresor under året som va, Kreta och Mallorca. 

Jag och syster fixade en överraskningsfest för mamma som blev 50. Den var lyckad! 

I slutet av året råkade jag köpa en ny bil oxå =) Älskar min nya bil!!! 

Och när det gäller viktnedgången för året 2017 slutade det med - 9,1 kg !! Ja jag är nöjd, så nu kör vi ett lika bra år om inte ännu bättre!! 

Det är väl det som hänt, har säkert glömt något. Men i stora drag! 

Nu får vi se vad detta år har att bjuda på! 


Har börjat året med att jobbat och ridit. Brylant har visat sin bästa form, lite vila va det vi behövde. Så nu på´t igen bara. Hoppas på ett bra rid år. 

Har börjat tänkt ut lite hur jag ska lägga upp träningen och maten. Nu på måndag börjar ju allt som vanligt igen, har haft lite special schema denna vecka som har varit. Så nu ska man väl komma i ordning. Som mitt schema ser ut just nu, har jag inte så många tidiga mornar. Tänkte kanske att man ska försöka komma ut på en PW innan jobbet när det börjar bli ljust. Men allt återstår att se hur man lägger upp allt. 


Ska föröka bättra mig med skrivandet, för det har varit väldigt dåligt i slutet av året! Men har haft fullt upp hela tiden! 

önskar er alla en god fortsättning på det nya året!


För att han ger mig så mycket energi <3 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards