Alla inlägg den 2 december 2010

Av madde - 2 december 2010 21:58

Hej där ute!

Det var ett tag sen nu, men har verkligen inte tid... men ska försöka bättra mig en aning.. :)

Har varit små kraslig i 3 veckor nu! Och detta har gjort att jag inte heller har kunnat tränat på 3 veckor... Gissa om jag har spring i bena..?!?!? Japp de har jag ! Hade tänkt att jag skulle börja träna idag men det blev inte så! Blev en promenad i alla fall! Bättre än inget! Så på måndag hoppas jag att jag är helt frisk så att jag kan träna ordentligt fram till jul!!! Skulle vara skönt!

Nog om de!


Vad har annars hänt då?! Jo jag har jobbat på som vanligt, det blir inte så mkt som händer eftersom att man jobbar, och efter jobbet så lägger man sig på soffan nu när man har varit dålig...

Jag har även jobbat många extra timmar bara för att få ihop mer pengar! OCh det skaddar ju aldrig :) Dom är alltid välkomna!


Juste vet inte om jag skrev att min katt va här, hade tänkt att han skulle få flytta hem till mig. Men eftersom att han verken gick på lådan eller åt. Så fick han åka hem till mamma och pappa! Så han får bo kvar där! Så nu hoppas jag att jag får en kattunge i julklapp! Man kan ju i alla fall hoppas :D


Ja ni vad har mer hänt!?!?

Jo juste Denna underbara kille :

   till

Han har blivit stor!! 3 år är han nu!! :) åhh söta barn!!  Massa kärlek till honom!

Så på lördag ska vi hem till systers familj och fira Melvin :) SKa bli trevligt!


Allmänt så känner jag mig väldigt lycklig! Mer om de får ni veta en annan dag;) måste få vara lite hemlighetsfulll =)  Haha!


Men vad säger ni skulle de inte vara mysigt om jag hade en liten kattunge här?!?!

Min söta älskade Smirnoff ice! ( Smirre)     När han var bäbis! <3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards