Alla inlägg den 14 december 2010

Av madde - 14 december 2010 15:36

Vilken smärta man hade igår! Det var verkligen inte skönt! Får hoppas att medicinen hjälper nu! Annars vet jag inte vart jag ska tavägen!!

Men de har ju hjälpt förut så!!


Så vad har hänt idag då?!? Jo jag har jobbat som vanligt 7-14! Rullat på som vanligt där också, inga tokigheter har hänt inte!

Efter jobbet Så drog jag och behandlade pappas axel.. Får hoppas den blir bra snart....

Så vad ska man nu göra resten av kvällen?!? De skulle ju behövas städas.. Men Det lockar dock inte. Man kanske bara ska plocka undan lite?!?


Juste på Fredag kommer Sanne hem!!!! De ska bli kul att hon kommer hem igen, så hon inte är fast där uppe i landet! Men vem vet, hon kanske hinner frysa fast innan fredag! Är tydligen riktigt kallt där uppe! Usch!!

Och vi klagar när det är 10 minus! Hahaha!


Nej nu ska jag hitta på något! hej hopps!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards