Alla inlägg den 22 december 2010

Av madde - 22 december 2010 20:58

Jaha julen närmar sig med stormsteg! Inte alls långt kvar tills  det är jul :)

Och skönt nog så har man köpt klart alla julklappar till familjen =) så inte behöver man tänka på det heller!


Har inte haft orken att bloggat i veckan känner jag! Har haft ont i magen och sen har jag haft fullt upp hela dagarna! Men nu när allt har lugnat sig så kan jag ju skriva några rader!


Som sagt jag har haft fullt upp, då jag har varit och handlat julklappar och jobbat som vanligt! Men även så har det blivit till att ha bakat lite julgodis:) Känner mig rätt duktig att man bidrar till någonting på vårat lilla julbord ;)


Jaha vad har annars hänt?!?  Hm.... vet faktiskt inte om det är så mycket spännande som har hänt egentiligen! Allt bara flyter på som vanligt!

Och i morgon kommer syster med familj hit till oss :) Så det ska bli kul att träffa dom!


Nej nu ska jag nog snart lägga mig! Känner att det börjar brännas i halsen!! :(

HEj hopps


  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards