Alla inlägg den 7 december 2010

Av madde - 7 december 2010 10:09

Hejsan! :)


Idag är jag egentligen ledig, men ska på kurs mellan 13-16...

Och eftersom att jag är ledig idag så passade jag på att åka till Patrik igår =) Det var mycket trevligt! Träffa hans syster med familj och sen även hans lillebror :) Trevliga människor måste jag passa på att säga!

Tillsammans med honom är jag lycklig! Helt underbart! <3


Så vad har annars hänt... Några saker som man inte orkar skriva om här..


Men idag ska jag iaf på kurs... Inte att jag orkar men det är sista gången.. så det är väl bara att pallra sig upp ;) Efter kursen så ska jag träna tänkte jag! Det ska inte bli helt fel de inte! hade tänkt att jag skulle tränat innan kursen... Men kom hem nu vid 8.. Och sen så somnade jag (A)! Var lite trött tror ja!


Nej nu ska jag hitta på något.. Käka lite frukost kanske! :)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards