Alla inlägg den 24 december 2010

Av madde - 24 december 2010 19:54

God Jul på er alla där ute! =)


Då var det julafton, men jag vet inte riktigt om det har kännts som julafton...:S

Dagen började iaf med att vi åt frukost, sen begav vi oss till mormor och morfar för att fika! Sedan direkt vidare till Farmor där gröten och fika väntade!

Hem för att kolla kalle anka som vanligt vid 15:00! Vem missar de egentligen?!? Även om man har sätt det så många gånger så ska man ändå se det varje år!

Efter Kalle så la jag mig ner och vila en stund.. Och sedan blev det julmat!

OCh nu har vi precis öppnat resten av julklapparna, eftersom att syster, Crippa och melvin var här igår så öppnade vi en del igår också!

Så det blev två dagar med julklappar :)


Och frågan är då vad man fick?!?  JO jag fick:

  • Filtar
  • bröd och kakfatt
  • väggljushållare
  • ljuslycktor
  • tofflor
  • pengar
  • kaffebryggare
  • knivar
  • stavmixer
  • presentkort på hm
  • drapperi för att ha vid sängen
  • golvlampa

Vet inte om jag har glömt något! Är mycket möjligt.. men men jag fyller år snart så då får man säkert resten av de man önska sig i julklapp.. Dock har jag knappt önskat mig något! :(


Nej nu ska jag lägga mig på soffan,

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards