Alla inlägg den 5 mars 2011

Av madde - 5 mars 2011 19:06

Hej där!

Idag har man haft en mysig dag! Började med att man gick upp vid 10, käkade frulle och sedan gick ut och gick i solen =) Riktigt skönt, synd att det blåste bara!

Sedan var det meningen att jag och pappa skulle åka in till stan och kolla lite, men det slutade med att mamma och syster åkte med in också! Så vi möte upp Sara inne i stan, sedan gick vi och köpte telefon till pappa! Men nu när vi kom hem såg vi att det inte fanns något batteri me..... SUCK!!

Efter de så gick vi och käkade lunch/ middag och sedan vidare och tog ett glas öl / cider! Dock fick ju inte jag dricka eftersom att jag skulle köra hem.. Men de gjorde inte så mycket med tanke på att jag har haft halsbränna idag... så det var lika bra att avstå!

Men nu är man hemma igen! Jag och pappa har försökt att hitta något bra på tv.. MEn det är bara skräp!!!! SÅ jag hamnade här istället!


Så idag har det varit en riktig familjedag! Det var länge sen vi gjorde något tillsammans nu, Så det var bra mysigt <3<3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards