Alla inlägg den 13 mars 2011

Av madde - 13 mars 2011 13:43

Tjohej där ute!

Denna helg har varit riktigt lugn och skön!

Började med i fredags då man bara låg hemma hos föräldrarna och tog det lugnt.

Och i går så åkte jag och pappa iväg på morgonen och tränade, ett ritkigt skönt pass! Sedan hem och skotta av altanen! Var meningen att pappa skulle ut i skogen med hjulingen, men den orkade inget... så den måste in på service igen......SUCK!

Efter att hållt på ute och så, så beslöt sig jag och pappa för att ta oss ett bad ute i poolen! Det var mycket skönt!

Efter att mamma hade kommit hem så blev det nästan raka vägen upp till familj nr. 2 på middag! :) Det var spanskt tema där, det blev paella till middag! Gott gott! OCh sedan chockladmouss till efterrätt! :)

Sedan blev det melodifestivalen för mig och lillesyster :) Men hon somna efter halva programet, men var tvungen att väcka hemme när Eriiiikkk ssaaaade skulle sjunga! haha!


Så vad har man gjort idag då?!?! Inte ett skit! Farmor har varit här och fikat... och snart ska man åka in och jobba 17-22 i min gamla grupp! Jobba lite extra. Så jobbar kvällen med mor min.. så hoppas på att den blir lugn och skön!


Nej nu ska jag vila lite innan det är dax att åka!

hej hopppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards