Alla inlägg den 15 mars 2011

Av madde - 15 mars 2011 19:27

Hej där!

Har inte hunnit bloggat någe nu igen! Har fullt upp på dagarna ;)!

Idag vaknade man vid kvart över 4 utav att helekoptern åkte utanför fönstret!! Hatar när den måste rycka ut på natten och tidig morgon.. Den stör min sömn.. :(

Men men Vaknade sedan utvilad! Så det var ritkigt skönt :)

Upp och jobba 8-17! Och idag har jag gått ritkigt mycket måste jag säga! MEn det har inte gjort något, eftersom att det har varit så skönt ute idag :) Så man ska inte klaga inte!

Direkt efter jobbet idag så blev det ett pass på gymmet! Var riktigt skönt! man känner att man blir lite starkare och starkare vart eftersom :)

Så nu ikväll blir det en lugnt kväll.. Ska kolla lite om jag hittar någe roligt till min garderob :) Har stora planer nu!! Tänkte göra om min garderob, måla lite och ställa in lite nya hyllor och massa sådant :) det kan nog bli bra tror jag! NU gäller det bara att hitta rätt saker!


Och vad ska man hitta på i morgon när man är ledig då?!?!

Ska iaf träna! Först ett konditionspass på morgonen och sedan ett ben pass på em. tror jag att det blir iaf :)

Sedan får vi se vad som händer... Städa behövs det också!!


Aja nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt :) hej hej! !  

Bild från sommarens Mc tur på Åland!! Blev så sugen på att åka idag, eftersom att det var så fint väder idag :)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards