Alla inlägg den 16 mars 2011

Av madde - 16 mars 2011 19:28

Hejsan!!

Idag har det varit en strålande dag:)

Gick upp vid halv 10 tiden, och då var man utvilad! Så det blev en grötfrukost, sedan lite städning och sedan var man och hämta bilen och åkte och tanka den! Sedan en vända på stan och upp till ÖB och rusta! Så man kom hem med lite prylar!

Sedan hem och fortsätta städa och röja ur lite ur garderoben! Har iaf bestämt mig nu att jag ska måla vitt, sedan ska jag se om jag kan komma på något att göra mer! ska även kolla efter lite saker att lägga kläder och sådant i! Så får se vad man hittar på!

Efter allt städande och plockande så blev det nästan ett 2 timmars pass på gymmet!! Det var grymt skönt! Det känns verkligen att man är igång igen!! NU får man hålla tummarna att man inte blir sjuk lr något liknande!!


Jaha nu ska man ägna resten av kvällen till några nya program som börjar på tv, kan säkert bli bra :)

ha en bra kväll hej hopp!!


Föresten vilken skön dag det har varit idag! strålande solsken!! Kanske blir sommar snart ändå ;) haha!!


  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards