Alla inlägg den 7 maj 2012

Av madde - 7 maj 2012 18:14

HEj där ute!


Då var det ny vecka igen då. Började med att man vaknade tidigt, och att man inte hade någon ro att ligga kvar i sängen. SÅ bestämde mig för att baka scones till frukost! Var sjukt länge sedan man åt det, men oj så gott det var då!! =))

Mamma kom förbi sedan och putsade mina fönster och planterade om mina blommor =)) Så nu är det fint här hemma!!

Efter att ha fixat här så blev det ner på stan, köpte bara ett par solglasögon och sedan en olja...Vi satte oss också på uteserveringen i solen och tog en kaffe =) Riktigt skönt var det iaf.

Väl när man kom hem så satte man sig på altanen och solade. Blev riktigt varmt där ute. Kanske man förbättrade på brännan lite hihi!!


Blev även en vända upp till rusta och lite sådant nu på eftermiddagen, men hittade inget speciellt!!

Men det har varit en riktigt lugn och skön dag. Precis som jag hade tänkt mig, att bara ta det som det kommer och inte träna! Så jag är nöjd.

Men imorgon börjar verkligheten igen, då ska man jobba igen.. men jobbar ju bara tis + ons.. Sedan ledig till lördag kväll!!!


Men till mat och träning idag då.. Inget speciellt kanske men iaf :)

 

Frukost: Scones med ost och marmelad och kaffe

Lunch: Kaffe och fralla med brieost och salami.

Middag: Fiskpinnar med mos och sallad

Övrigt: en kaka.


Träning: Vila


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards