Alla inlägg den 17 maj 2012

Av madde - 17 maj 2012 20:03

Hej där ute!!

Blivit bortskämd idag också! När man kommer hem så var det undanplockat här hemma, och kaffet var på! Så det var bara till att sätta sig i solen med en kopp kaffe och bara njuta av solen =))

Tog även en sväng upp till coop för att köpa en glass och lite annat smått och gott =)

Har även blivit en god middag som vanligt, skönt att slippa göra mat ibland ;) hihih! Men då får man diska istället, men det gör inte så mycket ändå hihi!!


Var meningen att man skulle träna idag, men hade så fruktansvärt ont i ryggen så det blev ingen träning :((( Får ta och ta lite tabletter så kan man träna i morgon igen =))

Har ju inte tränat sedan i Måndags så kanske är dax!!!!! Men varit rätt skönt med lite uppehåll. men man kan inte vara borta förlänge bara!!


Så i morgon blir det jobb och träning som står på Schemat! Sedan tar jag ledig tills på tisdag 13.30 Underbart!!!

Ska passa på att måla om min toalettdörr i helgen också! Har fått massa nya idér att göra här hemma, så nu väntar man bara på lönen =)))


Jaha då är det hockey som står på schemat! MEn jag tror jag tar en lång dusch så får danne kolla själv ett tag hahah ;)


Hej hopppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards