Alla inlägg under maj 2013

Av madde - 13 maj 2013 13:38

Nu så vet jag att jag har varit dålig på att skriva, men har verkligen inte haft någon tid...

Men ska försöka göra ett nytt försök..

För er som är intresserade att följa min viktnedgång så är det bara läsa :)

Ska försöka skriva vad jag äter och hur jag lägger upp min träning. Har blivit mer och mer inspirerad på att träna och äta rätt nu! Och det har jag den underbara tidningen Topp Hälsa att tacka för! Får mycket nya idéer där. är ni intresserade av träning och sådant så ska ni verkligen köpa den =))


Så lite kort om vad jag har haft för mig den senaste tiden..

Börjar väl med att jag har skaffat pojkvän =) Sedan har jag börjat jobbat ute på Rådmansö, istället för inne i stan. Och kan säga att min kropp mår så mycket bättre utav det. Känner skillnad kan man säga! Så trivs som fisken i vattnet. Underbara kollegor =)

Annars så rullar det mesta på, rider fortfarande. Så jag och Frej kämpar på med det olika uppgifterna, och det blir bara bättre och bättre =))

Ja annars så är det mesta som vanlig kan man väl säga.


Tillbaka till träningen då. Har just nu börjat att gå ut och gå innan frukost. Så nu går man upp 5 på morgonen för att hinna med en runda. Verkligen något att rekomendera, då det är alldeles tyst och lugnt ute =) Och känner man av pollen så ska man verkligen gå ut på morgonen!


För att ni ska veta hur min dag ser ut idag så en liten sammanfattning på mat och träning:


Morgonpromenad 20 min.

Frukost: Yoghurt, 2 hårda smörgåsar med skinka och en kopp kaffe i bilen till jobbet.

Mellanmål:  1 banan

Lunch: Omelett med skinka och ost, riskaka.


Mer har jag inte hunnit med, blir någon slags kyckling till middag, har inte bestämmt vad jag ska göra med den än...

Kan troligen bli en promenad nu på em/ kvällen också! Man måste passa på att vara ute nu när det är fint väder ute!!


Ni får gärna komma med förslag vad ni vill läsa. Men ska försöka göra mitt bästa skriva om träningen och maten!

Måste komma iform tills nästa Torsdag. För då åker jag utomlands haha =))))


Kanske skriver senare i kväll! Hej hoppss


                                                       

                                                         


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards