Alla inlägg den 15 september 2013

Av madde - 15 september 2013 16:44

Nu så har jag jobbat klart för denna helg! Hela helgen har rullat på, men har varit trött. Inget att klaga över för det var bara att jobba vidare det. Man blir ju inte direkt piggare om man tjatar om det..

Som ni har märkt har jag inte bloggat något under helgen, för somnade när jag kom hem igår. Plus att när jag vaknade så åkte jag raka vägen till pappa för att äta lite middag.

Men nu så är man på plats igen. Tänkte försöka att inte vila något nu innan det är dags för sängen. Har sovit riktigt dåligt 2 dagar i rad nu.... Så behöver vara extra trött när jag går och lägger mig idag =))

Har även inte hunnit med någon träning i helgen. Så får ta igen det i veckan. Men det passar bra, med tanke på att jag är ledig mycket =)) Ska ju bli dåligt väder säger dom, så får ta och ta mig ner till gymmet i veckan antar jag! Men känner mig taggad för att gymma lite nu faktiskt, var ju ett tag sen nu så!


I morgon väntas STOR handling. Listan fylls bara på mer och mer.. Känns som att det kommer bli dyrt.. haha!!

Men frysen och kylen börjar bli tomma, så det börjar bli dags. Annars har jag inga planer mer än behandling som vanligt på måndagar. KÄnns som man har kommit in i rutin med det där nu =)


Nu ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, ska se om jag hittar någon bok att läsa. Eftersom att jag har läst ut min bok och inte börjat på någon ny än..


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 riskakor med ost och lite yoghurt, kaffe

Mellanmål: 2 knäckebröd med räkost.

Lunch: Köttfärssås med makaroner.

Middag: Räkor, rostat bröd och ev kokt ägg och vin.

Motion: Inget


Hoppas att ni har haft en trevlig helg där ute =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards