Alla inlägg den 20 september 2013

Av madde - 20 september 2013 15:50

Tänkte passa på att blogga nu, för man vet aldrig vad man hittar på under kvällen..

Har varit i fullgång fram tills nu, så det känns faktiskt skönt!

Blev en sväng till behandlingen idag, sedan raka vägen ner på stan. Tyckte jag fick det jag sökte nere på stan idag iaf. Underkläder till mig som belöning på ett av delmålen, plus present till min finaste Natta-lee som fyller år idag! Så ett stort grattis till henne =))

Passade även på att gå och fika hos farmor lite snabbt när jag var klar på stan, så att jag skulle orka springa i affärerna vid willys. Så idag har man spenderat ltie pengar haha! Men det är det värt! Man måste unna sig lite ibland..


Väl hemma så blev det att slå in presenter och fixa lite.. Och har precis kommit in från en skön promenad i höst solen! Var riktigt skönt att gå idag, pinnade på en stund också så jag fick upp flåset =)

Så nu har jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra resten av dagen, ska nog börja med att vila lite eller något i den stilen.. Sen får vi se vad som händer =)


Dagens mat och motion:


Frukost: hårt bröd med kalkon

Mellanmål: "kladdkaka" och en ballerina kaka, kaffe

Lunch: en banan

Middag: Har tagit fram köttbullar, så blir ev potatismos till

Övrigt: Troligen lite vin ev något gott till det.

Motion: 40 min promenad

Steg: 8186 ( Och klockan är bara 16, så jag har ett par timmar på mig att gå) 


Bjuder på lite bilder: 


Redo för en sväng

 

Detta kom jag hem med =)

 

Av madde - 20 september 2013 09:36


Då har det blivit invägning nu på morgonen och vågen visa -0,4 kg. så kan väl inte vara mer än nöjd :) jag tjatar ju jämt om att jag vill gå ner sakta, så detta resultatet var helt perfekt. Då är det bara att kämpa en vecka till så man får fina resultat nästa vecka också :)


Idag ska jag först ta mig ur sängen och äta frukost. Sedan iväg på behandlingen, en sväng på stan och ev fika hos farmor. Så ska nog få denna dag att gå också haha. 


Snajat åter omkommer senare idag, så får vi se om jag har fyndat något på stan..

ha en trevlig fredag där ute;)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards