Alla inlägg den 22 september 2013

Av madde - 22 september 2013 18:06

Inte många timmar kvar på ledigheten nu.. 

I morgon börjar allvaret igen, skulle varit skönt att vara ledig ett par dagar till.. Men inte långt kvar tills man har semester ett par dagar =) Då ska jag passa på att njuta iaf!


Idag började jag med en kall men skön promenad, stannade även upp en stund och kollade på dressyrtävlingen som var i stallet! Och oj så duktiga dom var!! Helt otroligt. Tänkt om man var så duktig som dom var. Var verkligen kul att se, man fick en liten kick av det. Dock ska man inte rida på 2 veckor nu, så hoppas att den kicken sitter kvar tills man ska upp på häst ryggen igen =)

Sedan följde jag med mamma och Johan ut till morfar för att ta en fika, svängde även förbi graven och kollade på mormors grav som var klar nu! Den var riktigt fin =)

Blev middag hemma hos mig sen och kaffe. Så det har varit en riktigt mysig söndag! Har även fått en massa böcker nu, så nu kan jag börja läsa igen =)) 

Hade tänkt att tagit mig en promenad nu efter maten, men nu vräker det ner regn här!!! Så det var synd! Får ta igen det i morgon istället =) Så ikväll får det bli en varm dusch och sedan lite tv!


Dagens mat och motion:


Frukost: Hårt bröd med kalkon och gurka

Mellanmål: Äppelpaj med vaniljsås, 2 koppar kaffe

Lunch/ middag: Lax i citron och dillsås med potatis och sallad. Ett glas vin, kaffe och en dajmkaka

Motion: 40 min promenad

Steg: ca 6000..


Att göra denna vecka:


Måndag: Jobba 7-16, behandling och träning

Tisdag: Jobba 12-22, ev träna

Onsdag: Jobba 12-22, behandling

Torsdag: Träna och teori på ridningen

Fredag: Behandling, Träning

Lördag: Jobba 12-22

Söndag: Jobba 7-12, träning




Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards