Alla inlägg den 30 september 2013

Av madde - 30 september 2013 21:32

Måste bara skryta lite!! Men jag rider verkligen en helt otroligt fin häst!! Frej är namnet och han gick så himla fint idag! Nästan så man blir tårögd! Varm i hjärtat blir man när han går på så fint. <3 

Finns inga ord på hur mycket jag tycker om den där fyrbenta saken!! Även om vi har våra fajter ibland, så kan man inge mer än att tycka om han!! 

Kan tillägga att han ALDRIG har gått så här fint som han gjorde idag. Så nu kommer jag kunna somna gott och hoppas att jag har kvar denna otroliga känsla till nästa torsdag =))


 

Av madde - 30 september 2013 17:29

Hej där ute, hoppas ni har haften bra helg!


Oj vilken sovmorgon man fick idag. Vaknade när pappa ringde vid 10. Hade inte han ringt hade jag nog sovit ännu längre haha!! Skönt var det iaf att få sova ut!

Väl uppe och vaken/ pigg, så har blev det till att ta fram resväskan och packa lite smått. Var även och handlade lite av det jag behövde ha med mig. Så nu har jag allt, bara att packa det sista nu sen är jag klar för att åka =))


Har även pysslat lite på balkongen, fixat med ljus osv. Nu funderar jag bara på om jag ska köpa några blommor att ha där ute! Men det får bli när jag kommer hem från semestern..

annars har det blivit lite lugnt med tv tittande idag.

Vid 16 blev det till att åka ner till gymmet och köra ett benpass... Dock hade jag egentligen inte behövt gå ner dit, för en kvart efter att jag hade börjat träna fick jag svar om att jag kunde rida ikväll. Så det blir helt enkelt 2 träningspass för min del idag =) Och det säger man väl egentligen inte nej till! Så hoppas jag kan gå i morgon bara haha ;)

Ska iaf åka och rida vid 20.00 Så det blir sent ikväll, men det är det värt =) Eftersom att jag inte rider på torsdag har jag en gång att rida igen, så passade på idag! Annars hade det blivit att jag inte hade ridit på 2 veckor. Och känner inte att jag vill ha sådan träningsvärk när jag är tillbaka igen haha!!


Så nu ska jag få i mig lite middag sedan dra iväg till stallet =)


Dagens mat och motion:


Frukost: En liten knäckebröds smörgås med leverpastej

Lunch: Baguette med skinka, ost och gurka. Kaffe

Middag: har inte bestämt mig än

Motion: ca 50 min benpass med 10 min kondition som uppvärmning. 1 timmes ridning


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards