Direktlänk till inlägg 8 juli 2015

Inge vidare väder här inte

Av madde - 8 juli 2015 12:24

Tur man inte har semester nu, eftersom att det bara regnar och regnar... Jag har enbart 7 arbetspass kvar, sedan semester =)

Men jag och min underbara sambo åker på mini semester på fredag. Åker och myser på hotell en natt. Vi har jämt saker för oss, så vi hinner aldrig åka iväg. Men nu ska vi äntligen åka iväg och njuta =) Ev så blir det en sväng ner på landet också. Beror lite på vad det är för väder på lördag. Just nu ser det ut som att det blir regn dock :(


Har precis tränat, skulle ha tränat igår. Men sköt upp det till idag, då mitt huvud värkte igår och jag somnade efter middagen igår.. Känner lite så att huvudsaken att jag gör mina 3 pass i veckan. Har lagt upp ett träningsschema, dock har det blivit dåligt att följa det. Men jag tränar iaf, huvudsaken det =)


Hur går det för er där ute och träningen? Vet att det lätt blir att man hoppar över att träna under sommaren, för att man har så mycket annat för sig...


Dags att hoppa in i duschen, för att sedan ladda om för en jobbkväll.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards