Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Sista veckan

Av madde - 13 juli 2015 12:02

Sista veckan man arbetar sedan är det 3 veckors semester. Dock har jag den tunga veckan framför mig med arbete.... jaja, hoppas den går fort bara!

Det är även sista veckan jag kör igenom boken. Har enbart 3 pass kvar. Har precis kört det jag missade förra veckan. Det vill säga att jag ligger i fas nu =) Det var ett skönt pass, ca 7 min med övningar och sedan blev det en promenad på ca 25 min! Underbart =) 


Verkade som att jag var trött idag då jag sov till 10, det var länge sedan jag sov så länge. Det var riktigt skönt må jag säga! Ska nu ladda om för ett jobbpass 16-22.


Försöker att fundera lite hur jag ska lägga upp träningen under semestern, tror det dock blir enbart promenader. Då vi kommer vara ut och åka en hel del... 

Tanken är att efter semestern köra på 4 veckor igen med boken. Eftersom att jag tycker att det ger mycket, och att det inte är så långa pass. Därför passar det perfekt. Dock var tanken att jag skulle göra lite styrka, varför det inte har kommit med denna omgång vet jag inte. Får helt enkelt satsa mer på det nästa omgång. Man kan säga att denna omgång var en prov omgång. Nu vet man hur man ska lägga upp det bättre och hur man bör tänka med allt annat runt omkring =) 


Lite tankar om träning fick ni där iaf. Igår kväll blev det en tur i skogen med min sambo, kollade lite efter svamp men det var inte mycket inte.. Det blev dock lite träning eftersom att det blev upp och ner runt stenar och snår. Plus att i slutet kom vi ut på spåret och där körde vi löpning upp för en backe. Och på en raksträcka var det meningen att vi skulle jogga mellan 3 stolpar, dock pushade sambon att vi skulle fortsätta några stolpar till och spurta till den sista stolpen. Var faktiskt inte så jobbigt som jag hade tänkt mig :D Andningen hämtade sig väldigt fort :D Underbart!


Nu blir det till att ta det lite lugnt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards