Alla inlägg den 1 februari 2016

Av madde - 1 februari 2016 14:38

Då är man ledig idag, och finns massor att göra som vanligt.. Men har enbart städat, kompletterings handlat och tagit mig en promenad. Har inte någon ork just nu.. Vill enbart att min förkylning ska bryta ut, så jag slipper vara halv hängig.. Det tar på krafterna det också! 


Har annars planerat maten en aning. Ska försöka bättra på den denna vecka =) 

Idag blir det lite kyckling och paprika med chili cream fresch i tacobröd med sallad.

Tisdag: Kotletter med rotfrukter.

Onsdag: Troligen gröt ( Jobbar kväll)

Torsdag: Blodpudding ( Snabb mat pga ridning) 


Sen har jag inte kommit längre än så =) Men det är bättre än inget iaf!  Har även köpt hem ägg, ska försöka att koka ägg på morgonen. Måste bli bättre att äta en stadig frukost så jag håller mig mättare. 


Ja mer har jag väl inte att skriva idag. Händer inte så mycket för tillfället. Mesta dels lugnt.

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards