Alla inlägg den 10 februari 2016

Av madde - 10 februari 2016 12:42

Lite semester har man nu, skönt ska det bli. Vila upp sig lite och bara ha de gott! 

Har varit fullfart på dagen, och då har bara halva gått än =) Gjort bankärenden, kollat runt nere på stan, packat och fick precis i mig lite lunch!

Ska fortsätta packandet nu på em, skulle vilja komma ut och gå också. Men just nu sätter foten stopp. Någonting har hänt med trampdynan vid tårna. Gör sjukt ont, hjälper inte hur mkt man än masserar och tänjer ut... Hoppas det släpper snart! 


Det är annars ganska grått och trist idag, regnar ute! Så det ska bli skönt att komma till solen =) 

Försöka hålla träningen igång när man är där nere, så mycket som går iaf =) Lite promenader, och kanske några längder i poolen om det inte är för kallt i vattnet =) 


Nej dags att fortsätta dagen. Hoppas ni har det bra där ute. Återkommer när jag kommer hem igen =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards