Alla inlägg den 22 februari 2016

Av madde - 22 februari 2016 13:06

Vardagen börjar nu igen.. Hade kunnat varit ledig mycket längre, men på så sätt får man inte in några pengar =) 

Börjar med att jobba kväll idag, sedan är man ledig igen =) 


Igår var det en fixar dag hemma, storhandling och stor städning. Skönt att ha det klart innan veckan börjar, så man inte behöver springa i affären det första man gör i början av veckan! Nu har vi en massa mat att använda oss av =) 


Idag har jag väl inte gjort så mycket. Tog mig en promenad, och rätt som det är när man är ute börjar det falla ner snöblandat.... Suck! Men men konstigt nog kändes det otroligt bra att gå. Blev en sväng på Ca 50 min.!! 

Blev lite lunch när man kom in, 2 ägg och en knäckemacka. Ska snart äta middag, därför ville jag inte få i mig mer till lunch. 

Var duktig och tog en bild på maten igår, och det blir samma till lunch idag =) 


Annars inte mycket som händer, känner mig små förkyld fortfarande. Har haft små ont i halsen och idag i örat.. Bara vänta och se om det är något som tänker bryta ut eller inte! Men det hindrar mig inte för att träna och äta bra mat =) 


Hemmagjorda pannbiffar, potatis/morötter i ugn, sallad och hemmagjord vitlökssås!! Mums!!

 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards