Alla inlägg den 24 februari 2016

Av madde - 24 februari 2016 19:44

En riktigt skön dag har det varit ute idag! Kanske blir det vår tillslut =)

Dagen har bestått av arbete.. Fått varit ute ganska mycket på em, det gjorde att man kunde få njuta av solen även fast man arbetade. Har annars varit en lugn dag på arbetet. 


Väl hemma har jag inte gjort många handtag inte.. Då förkylningen gör mig påmind, är det inge vidare. Vill helst bara krypa ner i soffan.. Men samtidigt är jag rastlös!!! Jobbigt det där! 

Träningen som har blivit av idag har enbart varit promenaden till och från arbetet. Aja bättre än inget iaf! Har ändå konstigt nog kommit upp i 10 000 steg!

Imorgon är det ridning som står på träningsschemat =) Har ju inte ridit på 2 veckor nu! Ska bli skönt att komma upp igen, dock har man väl en skön träningsvärk i slutet av veckan istället =) 


Matvanorna idag, måste jag väl säga att dom har varit goda. Dock har jag inte ätit någon direkt middag, enbart knäckebröd.. Sambon är inte hemma, så behöver inte tänka på att göra mat heller.. Har verkligen inget sug efter mat idag... Men något måste man ju få i sig!  


Tänkte bjuda på lite bilder iaf =) 


Vår!!!!!

 

Gårdagens middag/dagens lunch: Lax med pressad potatis, sallad och hemmagjord romsås


 






Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards