Alla inlägg den 4 april 2018

Av madde - 4 april 2018 15:41

Onsdag idag och det är bara 2 dagar kvar tills helg =) Så skönt med kort vecka!! 

Igår kväll var det ridning som stod på schemat. Red utan stigbyglar och blev lite förvånad att jag hade sådan bra balans i traven. Trodde dock att det skulle skumpa mer än vad det gjorde, då brylant är lite studsig att sitta ner i traven på. Dock hade jag värk i ryggen, men konstigt nog gick det bra ändå. Jag är nöjd med gårdagens lektion. Bara ladda till kvällens lektion nu. 


Lite tråkigt väder idag, har börjat regna nu på em.. Det positiva med det är ju att snön och isen försvinner fortare. Bara det inte fryser på nu. Hade väl lite tur att det började regna sent idag, för då hann man med en kort promenad på rasten. Ska försöka att komma ut och gå en sväng på rasterna nu. Skönt att bara komma ut även fast vi är ute väldigt mycket på jobbet. Men det är annat att komma ut själv och bara njuta av naturen =) 


Snart blir det dags att börja med maten, idag blir det kyckling i ört cream fresch med pasta. Länge sedan man gjorde det, så hoppas det blir lika gott som man minns det! 

Men innan man börjar med maten ska jag nog vila lite, så man orkar med att rida! 

Ha en fin kväll där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards