Alla inlägg den 6 april 2018

Av madde - 6 april 2018 08:00

Vaken tidigt som vanligt här. Sitter och njuter av kaffet innan det är dags att bege sig till jobbet. Stänger idag, så det blir en långdag. Lär väl somna i soffan när jag kommer hem, eftersom att jag vakna tidigt också. 


Trodde våren var på ingång, men ser nu utanför fönstret att det är snöblandat som kommer ner... USch!! 

Dom säger ju att det ska bli varmt i helgen, håller tummarna på att det blir så =) 


Onsdagens ridpass gick bra det med. Kände nu att jag behöver träna lite mer hemma, så att jag orkar hålla ihop mig själv när jag rider. Bara att köra på. Men iaf så är jag nöjd med passet, men det är man ju nästan alltid nu. Det är nog för att Brylant är så go, och man kan inte mer än att tycka om honom hihi <3 


Det är ju helg så fort jag har slutat jobba för min del, och vi får väl se vad som händer då. Ska iaf gå långpromenader i helgen, och ska ut till pappa en sväng. Annars har vi inga mer planer. Tar väl helgen som den kommer lite, bör väl göra en ordentlig stor städning här hemma också.. Men det är ju så tråkigt haha! 


Aja men nu ska jag ta och göra mig i ordning det sista, innan det är dags att jobba!! 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards