Alla inlägg den 9 april 2018

Av madde - 9 april 2018 15:56

Måndag och känner att jag har en ny motivation. Även fast jag har sovit dåligt inatt.. Haha! 

Nej men jag är taggad nu för att komma igång ordentligt med träningen och att äta rätt. Och måste säga att dagen har varit bra än så länge =) 

Blev till och med en promenad på lunchrasten idag, ca 20 min. Och nu när jag kom hem trotsade jag det här äckliga duggregnet som kommer ner. Tog mig ut på en promenad med stavarna, blev 30 min. Helt enkelt är jag nöjd med dagens insats. Jag hoppas det håller i sig hela kvällen nu bara. Till middag blir det kyckling och broccoli. 


Har ju inte skrivit något i helgen, men har varit ute och gått med briitta, käkat middag hos svärmor och sedan varit ute hos pappa och byt däck och tvättat bilen =) Så nu är den vår fin!! Annars blev det en lugn helg. 


Denna vecka är det full aktivitet varje kväll förutom idag. Blir ridning tis och ons, kvällsmöte tors och ridning på fred. Så lagom till helgen är man väl helt slut hihi! Aja ska ju bara göra roliga saker, förutom kvällsmöte.


Nej nu ska jag ta och fixa iordning tvätten, och förbereda maten. Ha en bra kväll där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards