Alla inlägg den 9 maj 2018

Av madde - 9 maj 2018 16:18

Solen fortsätter stråla! Helt underbart, håller tummarna nu att den kommer stråla hela helgen! Jag är ju långledig så vill ha sol, kunna njuta med ett glas rose på balkongen =) 


Ridning stod ju på schemat igår kväll, det gick bara bra. Jag själv kände mig lite seg i kroppen, men sådant som händer. Red på utebanan igår, första gången för säsongen. Har ju varit ganska mörkt när vi har ridit, och är väl egentligen första gången det har varit helt okej varmt på kvällen också =) Måste även säga att vi hade en väldigt bra övning igår, en som passade oss perfekt!!

Idag laddar vi om för ett nytt pass, får vi se vad det blir för kul då! 


Som sagt är jag ledig nu tills på måndag, riktigt skönt. Har väl inte något direkt planerat. Ska fira Sambons syster på fredag. Annars kommer vi nog ta dagarna som dom kommer. Ska iaf träna =) 


Nej nu ska jag ta och hitta på något att äta kanske och vila ;) 


Ha en bra kväll! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards