Alla inlägg den 1 maj 2018

Av madde - 1 maj 2018 14:26

Regnet piskade mot fönstrerna i morse, inte alls lockande att gå upp då. Tur man är ledig, så man slipper gå ut iaf!! 

Men var ändå tvungen att gå ut eftersom att vi behövde handla.. En väldigt grå tisdag helt enkelt. Men verkar som att  det har slutat regna nu iaf.. 


Eftersom att vi hade semester igår tog vi oss en vända till Thúns.. Dock kom man inte hem med något speciellt, en tröja och lite underkläder bara.. Hittade inga andra kläder som jag fastnade för.. får helt enkelt åka och handla en annan dag =) Annars var gårdagen väldigt lugn.


Men idag har man bakat bröd. Blev riktigt smarrigt =) Passade även på att läsa lite in min hästmassagebok medan brödet var i ugnen. Intressant bok. Ska fortsätta med den lite senare idag.


annars rullar allt på, har lite små ont i halsen. Så får se om det blir någon träning idag. Det är iaf ingen ridning ikväll, då det är röddag.. 


Imorgon är man tillbaka i verkligheten igen. Jobbar 3 dagar sedan är man ledig igen =) Underbart! Älskar sådana här veckor!! 


Nej dags att göra lite mer nytta här hemma, slänga i en tvätt kanske! 


     

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards