Alla inlägg den 10 maj 2018

Av madde - 10 maj 2018 19:28

Skön dag och man är ledig! Började dagen med att städa och tvätta. Så nu är det fint inför helgen! 

Har även hunnit med att solat en sväng, skönt när man kan sitta på balkongen och bara njuta av den varma solen. 

Har inte haft så mycket sällskap av sambon idag, eftersom att han var ute med sitt jobb igår... Det vill säga att det har varit soffläge för honom ;) haha!! 

Och eftersom att han mådde som han gjorde, blev det pizza till middag... Men ack så dåligt samvete jag fick över det... Blev till att dra på sig träningskläderna och dra ut på en pw/ joggingtur. Känns bra skönt efteråt =) 


Igår var det iaf ridning för min del. Det var ett strålande pass, helt plötsligt fick vi till ett helt underbart steg. aldrig känt så på honom tidigare, bara flög fram =) Fick även till riktigt fina skänkelvikningar. Dom satt riktigt bra, man kände verkligen hur det arbetade under sig!! Man kan säga att jag var/ är väldigt nöjd efter det passet! Hoppas jag hittar den känslan nästa vecka också =)  


Annars har det inte hänt mycket här inte. Är även ledig i morgon, så kommer bli träning på morgonen då vi ska iväg på em/kvällen. Har verkligen fått motivationen för träningen nu. Känns riktigt bra, och hoppas även den håller i sig. Bör ju ha en vilodag denna vecka, men vi får se. Vet iaf att det troligen kommer bli vila på måndag, så kanske kör på denna vecka med träning varje dag. Tar det som det kommer helt enkelt =) 


Nej dags att hoppa in i duschen och sedan slänga sig på soffan och ta det lugnt! 

Hoppas ni har en bra dag där ute. 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards