Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Rubrik saknas

Av madde - 26 december 2010 18:35

Jaha idag har man inte gjort många knop!!

HAr varit seg och trött! Så har blivit några filmer och så! :) rätt skönt måste jag säga!


Igår så tillbringade jag kvällen tillsammans med Emelie, Tomi och Jesper =)  Inte träffat dom sen i sommras tror ja :S Men det var otroligt kul!

Satt först hemma hos Emelis mamma och förfesta lite, spela ett riktigt roligt spel! Absolut överens! Det spelet kan jag rekomendera! Kan säga så här att killarna förlora rätt stort :DStackarna!

Aja iaf så skulle vi upp till mobergs, men där va de ju inte ens på tal om att vi kom in... Sen ner till teatern.. Där var man ju för liten :( En månad kunde dom inte bjuda på!!!!! Bläääää på dom!!

Sen hamna vi på G iaf! Där var det faktiskt ovanligt mycket folk måste jag säga!

Där satt vi iaf tills det stängde, sen vidare till nisses för att käka lite!!

Sen hamna hela gänget hos mig, var meningen att vi skulle dricka salmiaki!! MEn vi kom inte så långt utan vi somna istället :P Och mitt i natten så dundra min lampa ner i golvet :P haha!! SJukt!

Juste pippis skor var med i går också! Hoppas att dom inte glömmer att lämna tillbaka dom!!! hahahahahahaha

Slutsummeringen av denna kväll! Den blev mycket godkänd! Mkt skratt och allt möjligt!! :D


NEj nu ska jag krypa ner i soffan igen! Känner att det kan behövas! Hej hopp!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards