Alla inlägg den 4 maj 2012

Av madde - 4 maj 2012 18:59

Då var det helg igen! OCh det firar jag med att ligga på soffan och ha det bra.

Har jobbat som vanligt annars idag, och kört ett riktigt hårt benpass på gymmet idag!!

Jaa man kan säga att jag är helt slut idag!! Men oj så skönt det var att träna idag. Körde 10 min cykel, 10 min cross och 5 min rodd. Sedan blev det benpass på det, och lite mage. Sedan avslutade jag med 5 min cykling!!

Så det känns att man lever idag iaf! Så jag har gjort mig förtjänt att ligga på soffan och bara ta det lugnt, men tror även det blir en tidig kväll för mig, är så pass trött idag! Tror det kan ha med att göra att jag tar allergi tabletterna..


Ja ni mycket mer har inte hänt... är ju ledig hela helgen plus på måndag så ska bara ta det lugnt och skönt!!

Hade ju tänkt att skriva vad jag har gått ner på en månad också sådant.. Men orkar inte ta fram mina papper om det just nu.. Så tar det i morgon när jag är lite piggare.. Just nu vill jag bara ligga och ta det lugnt. Bara slappna av =))


Hejsan

Av madde - 4 maj 2012 06:41

Hej där ute,

Hade inte tid att blogga igår, hade annat för mig ;)


Igår när man kom hem från jobbet så var det meningen att jag skulle ut och springa.. Men jag var helt slut i kroppen så fick bli en vilo dag. Så passade på att laga lite mat och tvätta.. Sedan kom Jessica på besök, så då blev det till att fika med henne och snacka lite skit. =) Och när hon gick så skypa jag med Proppen och Anne. Så där satt jag bra länge och pratade med dom. Så klockan han att bli mycket innan jag stängde ner datorn. OCh när jag väl la mig i sängen somnade jag som en stock!! Oj så skönt det var, men det bästa är ju att nu har jag 3 dagars sovmorgon!!! Helt underbart =))


Aja måste cykla till jobbet nu sedan har man helg =) Och det firas med ett träningspass =)))


Skriver senare hejsan


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards