Alla inlägg den 21 november 2015

Av madde - 21 november 2015 13:37

Idag är det kallt där ute! Men det fick mig inte att stanna inne. Solen strålar, och då kan man inte sitta inne. Blev en promenad för att känna av ryggen. Helt okej var det faktiskt, tydligen har jag blivit mjukare enligt pappas bedömning igår. Skönt att slippa ha så ont! Ikväll blir det upp till bevis, då jag ska jobba. Har inte jobbat på en vecka nu så! 


Annars har vi rensat undan lite sommarskor, och tagit fram vinterskor och jackor! Känns som att det är dags för sådant nu =) Kom några små vita flingor här igår. Vintern är på väg!! Det vill säga att man snart kan plocka fram skidorna, som en annan tränings form =) 


Resten av denna dag innan man ska jobba blir lugn. 

Har lite bilder att bjuda på också! 


Min fina katt Smirre och sambo <3 

 

Detta möter man på när man jobbar ute på landet =) 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards