Alla inlägg den 27 november 2015

Av madde - 27 november 2015 14:35

Igår blev det stor rensning i förrådet. Nu har man gått igenom en hel del. Ska bara få ner allt som ska vara kvar i förrådet nu =) Men känns bra att man kan få lite ordning på sakerna.


Idag har jag och mamma tagit en sväng på stan. Kollade lite snabbt men hittade inget.

Jag stannade kvar nere på stan och fixade håret. Nu är det nyfärgat och klippt =) Så skönt att bli ompysslad! Alltid lika nöjd med min frisör =) Synd bara att hon ska vara mammaledig nu...

Snart blir det att åka och handla, och ner med källaren med saker. Och packa bilen full med saker som ska till tippen. Det är morgondagen göra att åka och slänga saker. 


Till veckans resultat. blev - 0,3 kg.. Alltid något när det är minus. Eftersom att ryggen är bättre, ska jag köra på lite hårdare. Dock lite träningsvärk efter att ha burit mycket igår. Är iaf nöjd med det resultatet. Bara fortsätta kämpa på =) 


I helgen blir det även lite fika här och där.. Alltid någon som vill träffa oss på helgerna =) 

Nej nu fortsätter vi denna dag, för sedan är det dags för middag och vin får det bli ikväll =)) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards