Alla inlägg den 25 november 2015

Av madde - 25 november 2015 12:00

En lite blåsig och halvkall dag, men det var bara att klä på sig för att ta en promenad! Blev dock ingen lång men 30 min, bättre än inget. Och sedan lite magövning efter de! Huvudsaken är att man rör sig. Blir ju även cykling ikväll till och från jobbet. 


Nu står det även klart att jag kommer hyra ut lägenheten ett år till. Det vill säga att jag har en del pyssel att fixa med. Lite små saker i lägenheten som ska göras, innan nya hyresgästen kommer. Plus att förådet ska rensas.. Har en hel del saker där nere. Men ska få ordning på det. Och kommer att börja med det imorgon =) Lika bra att få det gjort så fort som möjligt. Det var som sambon sa, så blir det inte lugnt denna jul heller... Haha!! Det är baserat på att vi både fixa i våran nuvarande lägenhet och min lägenhet under jul! Men ska bli skönt att rensa i källaren, för det har jag tjatat på länge nu. 

Imorgon kommer även mamma, så då tar jag henne till hjälp =) 


Annars rullar det på som vanligt här. Maten denna vecka är jag en så länge rätt nöjd med. Bara att fortsätta kämpa! När jag jobbar kväll äter jag allt som oftast mitt sista mål för dagen strax vid 15. Resten av kvällen kan det bli en frukt eller en bar. Det vill säga att man kör någon form av fasta dom dagar man jobbar kväll =) Det är ju ändå 7 kvällar i månaden. 


Nej nu ska jag fixa vidare med det som behövs här hemma =) 

Ha en fin dag! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards