Alla inlägg den 23 november 2015

Av madde - 23 november 2015 17:38

Det är inte dirket skönt ute nu! Kallt och ruggigt! Men i morse var det bara sätta sig på cykeln och cykla till jobbet. Än är det inte speciellt halt. Tanken är att cykla så länge det går till jobbet, sen får det bli att promenera.. Tänker inte ta bilen i första taget. Tar längre tid att skrapa den och leta parkering, än att cykla eller gå =) Plus att man får in vardagsmotion i det hela :D

Annars har det varit en lugn dag på jobbet idag. Inte hänt något speciellt där, mer än att det var kallt.


Ska snart börja med middagen, blir lövbiff med någonting till.  Men imorgon har vi planerat maten lite mer nogrannare. Älgpannbiff med potatis och svampsås =) 


Idag är även ryggen lite kärvig, men mycket bättre. Därför låter jag den får vila nu, med tanke på att jag även har jobbat 3 dagar och har 2 dagar kvar! 


Bjuder på en bild idag. Fina vyer man får arbeta på =)  


 



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards