Alla inlägg den 24 november 2015

Av madde - 24 november 2015 19:00

Nu har man bara en jobbdag kvar, sedan är man ledig ett par dagar = ) Ska bli skönt! 

Sitter just nu med lite kokosolja i håret, som lite hårinpackning! Tyckte det fungerade bra sist jag använde de. Men på fredag blir det till att klippa och färga håret =)


Blev ingen träning som jag hade tänkt idag. Eller jag tog en promenad hem från jobbet idag. Men var otroligt hungrig när jag kom hem, därför fick det bli att ställa sig och laga mat. Och sedan blev jag allt för trött för träning. 

Tar ett ordentligt pass i morgon istället =) Eftersom att jag jobbar kväll, hinner jag vara ute medans det är ljust! Och det är aldrig fel. 


Annars har det inte hänt så mycket idag. Planerat lite vad vi ska göra i helgen. Och det låter som att det blir stor städning, putsa fönster och hänga upp lite nya gardiner =)  Lite sådant fix man måste hinna med också. 


Nej nu ska jag gå och skölja ur oljan, och ta ordentligt med varmt vatten på ryggen då den har spökat för mig idag! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards