Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Sol och värme =)

Av madde - 8 februari 2016 12:23

Idag är det vår i luften, helt underbart! Och detta betyder att jag även har tagit mig ut på 2 promenader =) Dock bara ca 30 min per gång, men det är alltid något. Ska ju orka gå fram och tillbaka till jobbet idag också! Men det börjar bli läskigt igen, för jag har en massa energi över!! Suck! Måste hitta ett bra sätt att göra mig av med den, träna hårdare helt enkelt haha ;) 


Idag känner jag av lite små  värk i höfterna, kan ha varit från gårdagens promenader. Men men det är bara att kämpa på.

Man lär väl gå upp en hel del, när man åker på semester nu. Så får ligga i hårt när jag kommer hem =) 


Annars idag har det inte hänt så mycket, vaknade tidigt som vanligt när man är ledig. Men har inte gjort något speciellt. Tanken var att jag skulle ha åkt och kollat på lite klänningar för att ha på stranden, men det visade sig att jag hade några att ha på mig här hemma =) Det får duga helt enkelt! Nu är det bara skor jag ska hitta, men det får bli onsdagens projekt. 


Nej om man kanske skulle stoppa i sig något att äta, lite lunch/ middag.Får se vad man hittar på! 

Hoppas ni har en lika fin dag som vi har här =) 

 
 
T

T

10 februari 2016 10:22

Två styck promenader på 30 minuter/promenad är INTE bara! Det är jättebra! Klappa dig på axeln och säg att "va bra att jag gått hela två 30 minuters promenader" =)
Förminska inte ditt hårda jobb! Kram på dig

http://vagenarintealltidrak.bloggplatsen.se

madde

10 februari 2016 12:42

Sant man ska ge sig en klapp på axeln =)
Bara fortsätta kämpa! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards