Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av madde - 2 oktober 2011 18:44

Hej där!

Jaha denna helg har varit min jobbhelg! Så jag har inte hunnit med så fruktansvärt mycket!

I lördags var det ju strålande solsken, så jag och johanna bestämde oss för att sitta på hennes balkong och äta lite lunch och bara mysa tills vi började jobba 14.30 Det var riktigt underbart, precis vad man behövde, en bra start på dagen om man säger så =)

Sedan blev det då jobb, vi hade riktigt roligt igår faktiskt! =) vet inte riktigt vad de va med oss som jobba men vi fick på högvarv iaf ;)


IDag har det också blivit till att jobbat, 7.30-16.30 Men denna dag har varit riktigt långsammmmmmmm... Vi har inte haft så mycket att göra, så då blir det till att sitta en hel del på kontoret och snacka massa skit ;) men det gör inte så mkt de heller ibland!


NU när jag kom hem så blev det bara till att käka och fixa lite..

Juste jag har fått hem min soffa och soffbord nu =) så nu väntar jag bara på att lägenheten ska bli helt klar så att jag kan börja städa och flytta in mina saker =)


Tänkte slänga in lite bilder från min semester nu =)


Glass i poolen! =)

   Första drinken och första baren på kvällen!    Bland dom sista drinkarna och efterrätt på den andra baren! ( sjukt god drink)  

 Fotspa med fiskar =)

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards