Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av madde - 13 oktober 2011 20:52

Idag har man haft full fart hela dagen!

Började med att man åkte in till norrtälje som jag sa, och så började jag och pappa att kakla, sätta duschvägg och sedan börja montera komoden! Så nu börjar det likna något i lägenheten =) Och rörisen är där nu ikväll och håller på en massa! Så ska bli spännande att komma dit i morgon och kolla =)


Även idag så har jag varit med mina fina flickor Johanna och Cazandra =) Det blev en sväng på stan och lite fika på de! Så vi fick något varmt i oss! Riktig mysig eftermiddag!

Handlade på mig nya underkläder ( det var rea ) ;), och ett par skinhandskar, och sedan blev det ett riktigt snyggt pannband som jag kan ha nu när det börjar bli kallt och när jag är ute och går =) så jag är riktigt nöjd med mina fynd!


Nej nu ska jag lägga mig och läsa en bok.. riktigt spännande nu så man kan inte slita sig hihi!!

tur att man har sovmorgon i morgon om man nu skulle fastna i den i natt ;)

hej svejs

Av madde - 13 oktober 2011 10:09

Satt och kollade massa kort igår, och insåg att jag saknar tiderna med bästaste Tony =) var bra länge sedan man träffade denna människa! Och han viste hur man fick mig att le! I hans närhet kunde man vara sig själv!! En riktig vän <3<3


Idag ska jag och pappa kakla i köket =) så snart är det dax att flytta för mig =) ska bli skönt att få sitt egna igen =)

Nej nu måste jag klä på mig och fixa så jag kan åka in till norrtälje snart =)



  Saknar <3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards