Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av madde - 10 oktober 2011 18:05

Undra när folk ska sluta använda mig som ett bollplank?!?!?!!?!?


Lessnar bra mkt på allt detta nu!!!!!! Låt mig vara, sluta blanda in mig i allt!!! JAg har inget med de här att göra! Kan ni inte förstå de?!!??!!?

Av madde - 10 oktober 2011 16:59

hej där ute!


Jaha då började man denne vecka med att vara ledig =) hur skönt är inte de!?!? brukar alltid jobba måndagar annars!! OCh helgen har gott på tok för fort!


Men igår så var jag hemma hos mamma på kvällen och åt och spelade bingolotto. sov även kvar där! trevligt!

Började dagen med att ligga och dra mig en stund, men eftersom att jag viste att jag hade mycket att göra så kunde jag inte dra mig så länge... Så vid 10 var jag vid lägenheten för att städa ur den! Tog bort allt papp som låg på golvet! Och det var bra skitigt..... men nu är det "rent"! Pappa var även där och satte ditt mina bänkskivor och diskhon. så nu är det på plats.! Nu återstår bara kakling i köket, golv och alla möbler i badrummet! Sen kan jag börja härja bäst jag vill =)


Nej nu ska jag fortsätta packa igen =) hej hoppp


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards