Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av madde - 8 oktober 2011 17:28

Gokväll alla =)


Igår åkte jag raka vägen till min syster när jag slutade jobba =) Det blev lite hemmagjord pizza och några cider till middag som Crippa och Melvin gjorde =)

Sedan blev det lite allmänt fredagsmys med Idol! Men mitt i Idol så blev det till att lägga lillskiten! Så det blev till att läsa bok och kolla på Idol samtidigt =) Ungen är ju bara för underbar!! <3

Efter att han hade somnat så blev det tv och lite poker för oss andra! Dock gick det inte så bra för mig, jag hade inte hunnit värma upp innan vi skulle sluta.....


Och denna natt blev en jobbig natt för mig, för jag fick mitt maganfall,... så det var inte skönt.. Låg vaken bra länge innan det släppte en aning.. Så idag är man helt slut! Hatar att ha sådana nätter!!


Men idag så har vi åkt runt i Barkaby och handlat en massa till mig =) Kom hem med ett par kassar kan man säga hihih!! Och det största fyndet man gjorde var ett duntäcke och kudde för bara 120 kr!!! Inte illa de inte!! Så nu ska man väl kunna sova gott! plus att man får hem sin nya säng på tisdag!! Gilllllaaaa!!


Så man kan säga att jag har haft det super bra hos syster och mysigt =) <3


Nej nu ska jag fixa iordning mig lite, Fam björklund kommer över ikväll och äter kräftor och räkor!!  Så vi hörs i morgon igen! hej hoppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards