Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av madde - 5 oktober 2011 15:22

Hejsvejs!!


Idag är man ledig, och vädret är ett riktigt höst väder! Det var riktigt fint på förmiddagen, men nu börjar molnen komma upp... men men inte mycket att göra åt det inte!

Fast jag var ledig idag så vaknade jag vid halv 7.... låg och drog mig i sängen sedan blev det ett avsnitt av OC och frukost i sängen =)

Men jag kunde ju inte ligga och dra mig hela dagen, så det blev att rensa bland alla mina kläder så att jag slipper göra det sedan när jag flyttar, så nu är det bara sätta ner allt i kartonger när det börjar bli dax! Och det börjar de ju bli snart också=) I morgon är badrumet klart, så då är det bara möblerna där inne som ska upp!! Och sedan är det bara köket kvar och sedan alla lister! Så det är inte mycket kvar nu !! Jiiipppiiisss!!!


Annars idag så har jag umgåts med syster, melvin och mamma! Vi var nere på marknaden en sväng.. Men det är ju samma gamla vanliga sakerna där, så det är inte lika kul som det var när man var mindre!!  Men det känns ändå som att man måste gå varje år hihi!!


Har även köpt nya träningshandskar som är svara och rosa! Så nu kan man börja köra på igen! ;) skulle ha gymmat idag, men det blev bara inte så! kände att jag behövde ta det lite lugnt också!! Men i morgon får  det nog bli en vända innan jag börjar jobba! Ska ju till läkaren i morgon igen också! Så då ska dom gå ner i näsan med slang :S Så får vi se om dom hittar något eller inte....


Nej nu ska jag lägga mig och läsa.


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards