Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av madde - 31 oktober 2011 19:17

Hej där ute!! Nu är det ny vecka igen


Denna vecka började med att man jobbade 7-16... var bra seg dag idag, var så otroligt trött!!

Och sedan fick jag sådan smärta i bröstet... Troligen för att jag har haft sådan värk i ryggen hela helgen! Får hoppas det är bättre i morgon!

När jag kom hem idag blev det till att tända lite ljus så man fick det lite mysigt här hemma =)

Och sedan blev det lite matlagning, bara lite korv och mos bara så ingen gorme middag idag inte hahih!!


NU sitter jag och väntar på att rörisen ska komma, eftersom att det läcker i ett rör här hemma så måste det fixas! Hoppas det går fort, för det är både ensam mamma söker idag plus att jag vill krypa ner i sängen så fort som möjligt =)


Annars har det nog inte hänt så mkt mer roligt!


hejjjj

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards