Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av madde - 12 oktober 2011 19:18

Hejhopp!


Idag är det bara en helt vanlig dag kan man väl säga.. Jag har jobbat 7.30-16.30 Var dock inte så skönt att gå upp i morse, för det var -2 grader ute... usch!!! NU märker man att det börjar bli vinter.... suck! Bara fram med vinter kläderna då!!


Men så vad har man annars gjorde då!?!? åkte raka vägen och handlade när jag slutade idag! sedan hem.. försökte göra eld i pannan men det är inte lätt det inte!! Men har fått fart på den nu iaf! Passade även på att dammsuga ur bilen när jag väntade på att det skulle ta sig i brasan! Eftersom att jag kör så mycket skräp i bilen nu så blir den bra skitig den också... Men nu är den ren! nu är det bara att tanka och tvätta den utvändigt kvar!  Men det tar vi i morgon när man är ledig =)

Har annars hållt på att packat lite! det som går att packa ner så att säga! Tänkte ta ALLA skor nu också! Tycker inte det är någon idé att ha framme sommarskorna nu, så dom kan lika bra åka ner i en låda då istället!


Väntar även på att pappa ska komma hem, så att vi kan äta middag! Idag blir det bara varmamackor! Orkar inte göra så mycket annat, så det får bli lite snabbt men ändå gott =)


NEj nu ska jag fortsätta att packa lite =)

JUste glömde säga att jag hade en riktigt gosig katt här nyss!! Min "lilla" bebis var så mysig så, han har börjat blivit mer och mer kelig.. Gosigaste<3<3


  Snart ser det väl ut så här ute när man vaknar!! :(

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards