Alla inlägg den 5 mars 2012

Av madde - 5 mars 2012 18:55

Hej där! nu är det ny vecka igen!

Började denna vecka me att jobba till 16. Haft en rätt lugn dag i solen =) En skön start på veckan om man säger så!

Direkt efter jobbet så gick jag upp till farmor och fikade.. Eftersom att jag skulle vänta på att pappa skulle komma in med bilen så att jag fick storhandla :) Men slutade med att jag fick rikta bilen mot B-hamra så fort han kom, då han hade glömt en sak hemma! Och det gjorde inte mig något, för då fick jag köra lite bil och så fick jag pussa på mina söta underbara killar =) åhhh dom är så söta så!!!

Och storhandlingen blev väl ingen storhandling, kom bara hem med en kasse!! haha! Behövde tydligen inte mer ;) Så det blev billigt och bra de haha!!


Nu när man kom hem så förde ju grannen ett himla liv..... suck!! Men tur att man har fått nr till hans personal, eftersom att han är förståndshandikappad!! Så hoppas dom tog ett snacka med honom nu, så jag slipper höra han sitta och skrika och stampa!!!.....


I morgon är det dax för att ultraljuda halsen!! Får se om dom hittar något... Hoppas dom göra det så jag blir av med allt jobbigt jag har med halsen............


Nej nu ska jag krypa ner i soffan!! Hej hoppp


 

Ska fixa fötterna ikväll också :D

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards