Alla inlägg den 21 mars 2012

Av madde - 21 mars 2012 18:19

En ledig dag idag :) OCh tycker att jag har fått rätt mycket gjort idag.

Vaknade som vanligt tidigt när man är ledig! Så gick upp och åt frukost strax efter 8.. Man blir ju hungrig av att ligga och vrida och vända på sig i sängen!! Sedan blev det raka vägen upp till verkstaden för att sätta dit bakspegeln som hade ramlat av... Men det var lätt fixat! Blev även en sväng upp till tippen när man ändå var i närheten.


Har även hunnit med att dammsugit av här hemma. Fixat lite på balkongen och tittat på lite utemöbler men hittar inget som passar.... :( men det kommer väl!!


Har hunnit med en promenad och suttit ute i solen några timmar och haft det bra också :) man måste passa på när den väl är framme =)


Blev även en riktigt god middag! Honungsmarinerad kyckling med klyftpotatis och morötter i ungn, med vitlöksås :) Inte helt fel faktiskt!! :) Så blir det i matlådan i morgon också :)


 Nej lite tv tittande nu när jag har varit i gång hela dagen :) hejjjj

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards