Alla inlägg den 29 mars 2012

Av madde - 29 mars 2012 21:16

Hej där ute!


Då håller denna torsdag på att gå mot sitt slut!

Vad har jag egentligen gjort idag... Började med att jag var ute och tvättade bilen vd 10 tiden, och körde in lite ved! Sedan blev det bara att ta det lugnt här hemma.... Åkte sedan in till Norrtälje och fika hos farmor en snabbis och sedan ner på stan en sväng för att träffa upp Syster och Maria! Köpte ett örhänge till mitt nya hål, så nu har jag lika till dom alla :) Men fattar inte att värken inte går över än... aja ska man vara fin får man lida pin ;)

Juste köpte ett par Jeans idag också!! Har bara ett par och dom har gått sönder, men nu har man äntligen ett par nya :D


Efter att ha varit i norrtälje så blev det raka vägen hem och la mig och kolla på film!! Var så skönt att bara ligga och ta det lugnt medans det regna och hagla ute ;) haha! SÅ så har min dag sätt ut! Inte hänt allt för mycket.. MEn det är skönt att ha det lite lugnt ibland också!!


Men i morgon blir det fullfart!! :) Ska hämta upp Jessica redan vid 9 i morgon bitti! Vi ska upp till Muppsala ;) så får se om vi hittar något! SÅ det är väl dax att gå och lägga sig snart så att man orkar upp haha :)


Men först ut i garaget och släcka och se om man får någon värme, och så kolla om katterna ska in! Har varit så skönt för 2 nätter i rad har dom inte stört mig! Hur skönt är inte det! Dom låter mig få sova iaf :)


Nej skriver i morgon! OCh i morgon får jag sova i min riktiga säng, flyttar hem tilll MIG i morgon!!


Men kommer sakna min Prinsar   

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards