Alla inlägg den 26 mars 2012

Av madde - 26 mars 2012 19:32

NU är denna helg över!  Eller några timmar kvar har jag, börjar ju inte förens 13.30 i morgon =)


Så vad har jag nu gjort i helgen?!?

Började med att jag åkte till syster i lördags, åkte direkt till Ikea. Men hittade inget speciellt. Åkte sedan hem till dom för att äta lunch som vi hade köpt med oss från Max.

Efter lunchen gick jag och Melvin ut och lekte i lekparken =) Så mysigt så! Gick även och kollade på hästarna!!

Annars hände inte så mycket mer där. Åkte hem vid halv 4! Hade ju en bit att åka om man säger så! Påvägen hem så träffade jag även Jessica och snackade lite skit bara =) Så var inte hemma förens 19 :)


Igår blev det en rätt lugn förmiddag, började med att elda för fick aldrig upp någon värme i lördags..

Passade även på att ställa fram yttermöblerna hos pappa, bara för att man hade lite små tråkigt haha!!

På eftermiddagen så åkte jag in till norrtälje för att hämta upp Jessica, så åkte vi ut till B- hamra. Köpte med oss pizza och lite annat gott!

Sedan blev det lite bad i jacuzzin med hårinpackning och ansiktsmask =) Snacka om en skön söndag!  Så slutade vi med en film när vi kom upp!! Helt underbart!


Idag Måndag som också är helg för mig, eftersom att jag är ledig! SÅ startade dagen redan vid 8 då jag hade tid hos läkaren! Så nu har dom skickat mig till öra, näsa hals igen... Så får se om dom hittar något...

Annars så blev det en sväng till farmor för lite lunch och hjälpa henne att tvätta bilen och garaget!! Så nu har hon det fint iaf =)

Passade även på att åka ner till Mormor och morfar.. Så satt där och fika en stund också!


Så vad har jag gjort mer idag... KOllat film.,, Och nu håller jag nästan på att somnar! Är bra trött faktiskt... MEn men inte kan man sova än inte!! Vänta en stund till haha!! :)

MEn ska kolla vad som är på tv!! Hej hoppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards