Alla inlägg den 15 mars 2012

Av madde - 15 mars 2012 15:15

Hej där ute!!

Som vanligt vaknar man tidigt när man är ledig :( men men jag har fått mycket gjort ist =)

Började dagen med en snabb frukost och plockade in saker ifrån balkongen! Sedan vidare och tog en morgon kaffe med Linda ute i solen! Helt underbart, och nu har jag fått lite mer nya filmer =) bara att titta nu!

har även beställt en matta som jag ska ha på balkongen, så den kommer på måndag trodde dom =) Har också åkt runt och kollat på utemöbler! Men det är bra svårt att hitta det man vill ha! OCh bara en stol kostar ju skjortan!!!!!!!! Men men man får kolla vidare bara!


Känns som att jag har hunnit med en hel del idag ändå, var på tippen och slängde min gamla matta. Rensat kläder, STOR städat och varit och handlat! NU betyder det bara att jag har hela em/ kvällen för mig att gör INGENTING!! Gud så underbart :) för jag är rätt trött nu!

Lr ända jag ska göra är att diska och laga mat och ställa mig i duschen! MEn det gör jag på en piss kvart haha!!


Nej lägga sig i soffan och bara vara !! Hejjjjsannn

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards